Filmy produktowe
ZASTOSOWANIA FILMÓW PRODUKTOWYCH
Ze względu na ich uniwersalność, filmy produktowe mają szeroką gamę zastosowań. Mogą stanowić doskonałą reklamę w mediach społecznościowych, takich jak Facebook, Instagram czy TikTok, dzięki czemu przyciągają nowych klientów i zwiększają zainteresowanie daną ofertą. W wyniku rosnącej popularności tych kanałów, coraz częściej stosuje się proste filmiki produktowe, które stanowią doskonały content na Instagramie. Mają one dużo większą moc przyciągania uwagi niż zdjęcia, co czyni je bardziej efektywnymi i efektownymi. W rezultacie, Instagram przejmuje rolę TikToka, stając się przyjaznym miejscem pod krótkie formy filmowe.
Adam Mosseri, CEO i szef Instagrama, wypowiadał się na temat przyszłości platformy, która skupi się na 4 priorytetach. Są w nich przede wszystkim filmy, a o zdjęciach powiedział krótko: „…no longer photos-sharing”. Dlatego warto jak najszybciej zaopatrzyć się w filmy produktowe, by nie zostać w tyle i wykorzystać potencjał, jaki niosą ze sobą media społecznościowe.
No Data Found
FILMY PRODUKTOWE A STATYSTYKI
Dziś aż 96% konsumentów korzysta z filmów objaśniających produkty lub usługi, aby dowiedzieć się o nich więcej. Ten niezwykle wysoki wynik świadczy o sile i skuteczności filmów produktowych. To doskonały sposób na dotarcie do nowej publiczności i zaprezentowanie swojego produktu lub usługi w sposób atrakcyjny i zrozumiały dla odbiorców. Wiele firm odnosi znaczące sukcesy dzięki umieszczeniu filmów produktowych w widocznym miejscu na swoich stronach internetowych, w mediach społecznościowych i na innych platformach. Dzięki temu klienci są w stanie dokładnie poznać produkt lub usługę, a to zwiększa ich skłonność do dokonania zakupu.
(Źródło: wyzowl)
Filmy jako lepsza forma kontentu na Social-Mediach
Jak tworzymy filmy produktowe
Tworzenie filmów produktowych wymaga wyboru odpowiedniej techniki. To od niej zależy ostateczny efekt i sposób, w jaki produkt będzie zaprezentowany widzom. Na rynku dostępne są różne opcje, w tym: fizyczne nagrania produktu, model lub modelka prezentująca produkt, animacja 2D, animacja 3D oraz wykorzystanie banku filmowego (tzw. Video Stock). Chociaż opcja ta jest najbardziej budżetowa, zalecamy klientom korzystanie z żywych produktów. Filmy z realnymi produktami są bardziej autentyczne i budzą większe zaufanie wśród odbiorców. Dlatego, jeśli chcesz wzbudzić zainteresowanie swoim produktem lub usługą, zdecyduj się na fizyczne nagrania lub prezentację z żywymi modelami.
Tworzymy w każdej formie!
Z racji tego, że większość użytkowników Social-Media korzysta z urządzeń mobilnych, filmy produktowe są tworzone w niestandardowych formatach, takich jak proporcje pionowe 4:5 lub 9:16. Tradycyjnie przyzwyczajeni jesteśmy do poziomej proporcji 16:9. Jednak format pionowy pozwala na lepsze wykorzystanie powierzchni ekranu smartfona, który zwykle używany jest w orientacji pionowej. Dlatego też filmy produktowe w formacie pionowym przyciągają więcej uwagi i skłaniają użytkowników do oglądania.
BILBORDY SPONSORSKIE TO DLA NAS ŻADEN PROBLEM!
Krótki film sponsorski, zwany także bilbordem, to forma reklamy trwająca zazwyczaj do 8 sekund, służąca do promowania programów lub filmów w telewizji. Jest to skuteczny sposób na zwiększenie rozpoznawalności marki i zwiększenie jej prestiżu. Bilbord sponsorski składa się z logo i produktu sponsorującego, ale należy pamiętać, że nie można w nim bezpośrednio zachęcać do zakupu. W związku z tym należy skupić się na przedstawieniu produktu i logo, a także podkreślić, że firma jest sponsorem programu. Oprócz tego, należy pamiętać o wymogach technicznych, takich jak format i parametry, które znajdują się w niezbędniku sponsora. Poniżej przedstawiamy przykładowy film produktowy w postaci bilbordu sponsorskiego, który zasługuje na uwagę.
Czas realizacji filmu produktowego
Po przełożeniu koncepcji na papier oraz dokładnej analizie jej realizacji, produkcja filmu produktowego zazwyczaj nie zajmuje dużo czasu. Ostateczny czas potrzebny do ukończenia projektu zależy od stopnia skomplikowania, ilości ujęć i innych czynników, ale zazwyczaj wynosi od kilku dni do dwóch tygodni. Jednym z najważniejszych czynników wpływających na tempo pracy jest dostarczenie potrzebnych do realizacji projektu materiałów. Dzięki profesjonalnej organizacji pracy możliwe jest znaczne skrócenie czasu produkcji.
ILE KOSZTUJE FILM PRODUKTOWY?
Wiele czynników wpływa na końcową cenę filmu. Pośród nich należy wymienić ilość dni zdjęciowych, złożoność projektu, jego przeznaczenie, czas montażu oraz długość eksploatacji. Serdecznie zapraszamy do kontaktu telefonicznego lub drogą e-mail’ową by zamówić u nas bezpłatną ofertę.
Każdy typ filmu produktowego jest wyceniany inaczej, natomiast mają wspólne mianowniki:
–Bez wątpienia Złożoność projektu.
–Ponieważ Liczba ujęć.
–Ze względu na fakt Długość.
–Z pewnością Czas eksplotacji.
–Z pewnością Przeznaczanie produkcji.
Wycena filmów produktowych zaczynają się od 890 zł, podczas gdy górna granica właściwie nie istnieje. Wszystko zależy od wymagań oraz kosztów realizacji danego filmu.
CENNIK
Film produktowy
Prosty, nowoczesny oraz estetyczny
- Prosty projekt
- Idealny na Social-Media
- do 15 sekund
- -
Film produktowy
Złożony, nowoczesny, dynamiczny
- Złożony projekt
- Przemyślana każda sekunda
- Zaawansowana postprodukcja
- Idealny na Social-Media, na stronę WWW
©2021 MovieSkill. All Rights Reserved.