FILMY REKLAMOWE
JAK POWSTAJE FILM REKLAMOWY
Proces powstawania filmów reklamowych składa się z kilku poniższych kroków:
Klient prezentuje swój pomysł oraz przedstawia szczegóły, brief.
Przeanalizujemy koncept i wracamy z propozycją oraz rozwiązaniami. Wspólnie dostosujemy wcześniej muzykę filmu reklamowego oraz kluczowe elementy.
W tym etapie wizja staje się rzeczywistością a scenariusz filmem. W ruch idą kamery, oświetlenie oraz nasze pomysły.
To etap, który wymaga dużo kreatywności dzięki, której szare sceny ożywają i dostają pięknych kolorów.
Nasz pomysł może różnić się od wizji klienta. Po pierwszej obróbce klient dostaje produkt ze znakiem wodnym, by móc wprowadzić zmiany.
Ostatni etap po wprowadzeniu zmian. Po realizacji płatności klient dostaje gotowy produkt w wybrany wcześniej sposób.
Dzień dobry : )
typy filmów reklamowych
Filmy reklamowe dzielimy na kilka rodzaji:
Filmy wizerunkowe
Produkcje motoryzacjyne
Na obok umieszczonym filmie, można zobaczyć przykładową reklamę związaną z motoryzacją wykonaną od A do Z przez nas. Ze względu na wysoką dynamikę oraz bardzo dużo informacji, filmy reklamowe związane z motoryzacją, są bardzo chętnie oglądane przez odbiorców! Z pewnością, dużo łatwiej wstępnie zainteresować klienta filmem w przeciwieństwie do zwykłych opisów/zdjęć.
Filmy z eventów
Są świetnym sposobem na upamiętnienie wydarzenia, w którym przedsiębiorstwo miało udział. Może być to impreza, akcja promocyjna lub np. zbiórka charytatywna. Taka forma filmu reklamowego świetnie ukazuje atmosferę w przedsiębiorstwie a w konsekwencji, ociepla wizerunek firmy.
Filmy usługowe
To prosty sposób, by przekazać potencjalnemu klientowi, jakie oraz w jaki sposób wykonuję swoje usługi. Dlatego filmy są dużo bardziej przekonujące niż kilka linijek tekstu bądź zdjęcie. Można szczegółowo przyjrzeć się wykonywanej pracy, w konsekwencji, podjęcie decyzji staje się dużo prostsze.
No Data Found
FILMY REKLAMOWE A STATYSTYKI
ZWIĘKSZA SPRZEDAŻ ⬆️
Według badania Word Stream umieszczenie wideo na stronie docelowej może zwiększyć współczynnik konwersji nawet o 80%.
Jakimi parametrami powinien się charakteryzować film reklamowy i dlaczego?
Od czego zależy cena filmu reklamowego?
Każdy typ filmu reklamowego jest wyceniany inaczej, natomiast mają wspólne mianowniki:
–Z pewnością Złożoność projektu
–jeszcze bardziej Liczba ujęć
–godne uwagi Długość
–przede wszystkim Czas eksplotacji
–bez wątpienia Przeznaczanie produkcji.
Tworzymy w każdej formie!
W związku z tym, że 90% użytkowników przegląda Social-Media na telefonie filmy produktowe przygotowuje się w niestandardowym formacie. Pionowym 4:5 lub 9:16. Dotąd byliśmy przyzwyczajeni do poziomej proporcji 16:9. Taki zabieg ma na celu zająć jak najwięcej powierzchni w aplikacji. Ze względu, że najczęściej używa się smartfony w orientacji pionowej. Dlatego filmy produktowe jeszcze bardziej zwracają na siebie uwagę oraz zachęcają do obejrzenia.
BILBORDY SPONSORSKIE TO DLA NAS ŻADEN PROBLEM!
©2021 MovieSkill. All Rights Reserved.