FILMY REKLAMOWE

z pewnościąIle kosztuje film reklamowy? Jakie są typy filmów reklamowych? Jakimi parametrami powinien się charakteryzować? Na instagrama, facebook’a a może do telewizji? Odpowiedzi na wszystkie pytania znajdują się poniżej!

JAK POWSTAJE FILM REKLAMOWY

Proces powstawania filmów reklamowych składa się z kilku poniższych kroków:

Klient prezentuje swój pomysł oraz przedstawia szczegóły, brief.

Przeanalizujemy koncept i wracamy z  propozycją oraz rozwiązaniami. Wspólnie dostosujemy wcześniej muzykę filmu reklamowego oraz kluczowe elementy.

W tym etapie wizja staje się rzeczywistością a scenariusz filmem. W ruch idą kamery, oświetlenie oraz nasze pomysły.

To etap, który wymaga dużo kreatywności dzięki, której szare sceny ożywają i dostają pięknych kolorów.

Nasz pomysł może różnić się od wizji klienta. Po pierwszej obróbce klient dostaje produkt ze znakiem wodnym, by móc wprowadzić zmiany.

Ostatni etap po wprowadzeniu zmian. Po realizacji płatności klient dostaje gotowy produkt w wybrany wcześniej sposób.

Dzień dobry :  )

typy filmów reklamowych

Filmy reklamowe dzielimy na kilka rodzaji:

Filmy wizerunkowe

Marki od zawsze walczą o dobry P.R. . Niewątpliwe wszystkim zależy, by byli dobrze postrzegani, w szczególności zależy na tym firmom. Filmy wizerunkowe ocieplają postrzeganie przedsiębiorstwa, co przekłada się na zwiększoną sprzedaż oraz chętnych inwestorów!

Produkcje motoryzacjyne

Na obok umieszczonym filmie, można zobaczyć przykładową reklamę związaną z motoryzacją wykonaną od A do Z przez nas. Ze względu na wysoką dynamikę oraz bardzo dużo informacji, filmy reklamowe związane z motoryzacją, są bardzo chętnie oglądane przez odbiorców! Z pewnością, dużo łatwiej wstępnie zainteresować klienta filmem w przeciwieństwie do zwykłych opisów/zdjęć. 

Filmy z eventów

Są świetnym sposobem na upamiętnienie wydarzenia, w którym przedsiębiorstwo miało udział. Może być to impreza, akcja promocyjna lub np. zbiórka charytatywna. Taka forma filmu reklamowego świetnie ukazuje atmosferę w przedsiębiorstwie a w konsekwencji, ociepla wizerunek firmy.  

Filmy usługowe

To prosty sposób, by przekazać potencjalnemu klientowi, jakie oraz w jaki sposób wykonuję swoje usługi. Dlatego filmy są dużo bardziej przekonujące niż kilka linijek tekstu bądź zdjęcie. Można szczegółowo przyjrzeć się wykonywanej pracy, w konsekwencji, podjęcie decyzji staje się dużo prostsze.

No Data Found

FILMY REKLAMOWE A STATYSTYKI

ZWIĘKSZA SPRZEDAŻ ⬆️

Według badania Word Stream umieszczenie wideo na stronie docelowej może zwiększyć współczynnik konwersji nawet o 80%.

Jakimi parametrami powinien się charakteryzować film reklamowy i dlaczego?

Wszystko zależy gdzie filmy reklamowe, zostaną umieszczane oraz od ich specyfikacji. Produkcja, która będzie wstawiona na YouTube, zostanie stworzona przez nas w proporcjach 16:9 oraz o rozdzielczości 4K. Część osób zapyta, ale po co 4K na YouTube? Wszystko przez nie równe traktowanie filmów na platformie. Małe kanały, które nie zarabiają dla platformy, mają obniżaną jakość, szczególnie filmów FullHD. Na Instagramie, LinkedIn’ie oraz FaceBooku jest odwrotnie. Zbyt wysoka rozdzielczość lub bitrate*, może powodować obniżenie jakości. Warto zachować proporcje 4:5 lub coraz chętniej stosowany 9:16. Przy takich produkcjach trzeba zachować bardzo sztywne zasady co do parametrów, by ich jakość nie została skompresowana, a co za tym idzie obniżona.
film reklamowy

Od czego zależy cena filmu reklamowego?

Wiele czynniku wpływa na cenę końcową filmu. Ilość dni zdjęciowych, złożoność projektu, przeznaczenie, czas montażu lub nawet długość eksploatacji wpływają na kwotę projektu. Serdecznie zapraszamy do kontaktu telefonicznego lub drogą e-mail’ową by zamówić u nas bezpłatną ofertę. 

Każdy typ filmu reklamowego jest wyceniany inaczej, natomiast mają wspólne mianowniki:

Z pewnością Złożoność projektu
jeszcze bardziej Liczba ujęć
godne uwagi Długość
przede wszystkim Czas eksplotacji
bez wątpienia Przeznaczanie produkcji.

Tworzymy w każdej formie!

W związku z tym, że 90% użytkowników przegląda Social-Media na telefonie filmy produktowe przygotowuje się w niestandardowym formacie. Pionowym 4:5 lub 9:16. Dotąd byliśmy przyzwyczajeni do poziomej proporcji 16:9. Taki zabieg ma na celu zająć jak najwięcej powierzchni w aplikacji. Ze względu, że najczęściej używa się smartfony w orientacji pionowej. Dlatego filmy produktowe jeszcze bardziej zwracają na siebie uwagę oraz zachęcają do obejrzenia.

filmy produktowe

BILBORDY SPONSORSKIE TO DLA NAS ŻADEN PROBLEM!

Bilbord sponsorki, to krótka forma filmowa najczęściej trwająca do 8 sekund, zapowiadająca program lub film w telewizji. W związku z tym taka forma to bardzo dobry sposób na podniesienie rozpoznawalności marki oraz zwiększenie prestiżu. Baner sponsorski przedstawia produkt oraz duży brand sponsora. Niestety jest także kilka zasad, których trzeba przestrzegać. Przede wszystkim nie można w nich bezpośrednio zachęcać do zakupu, lecz przedstawić produkt, logo oraz zaznaczyć, że jest się sponsorem programu. Oprócz zasad, pojawiają się także techniczne wymogi. W związku z tym przygotowany bilbord musi zostać zapisany w specjalnym formacie o dokładnie takich samych parametrach, które znajdują się w niezbędniku sponsora. Godny uwagi przykładowy film produktowy w postaci banneru sponsorskiego przedstawiam poniżej.
filmy produktowe

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ!

Emanuel Moskwik

1 MAja 11, 05-555

Tarczyn

Studio MovieSkill

©2021 MovieSkill. All Rights Reserved.