Filmy reklamowe | MovieSkill | Tworzymy kreatywne filmy!

Filmy reklamowe

Ile kosztuje film reklamowy? Jakie są typy filmów reklamowych? Jakimi parametrami powinien się charakteryzować? Na Instagrama, FaceBook’a a może do Telewizji? Odpowiedzi na wszystkie pytania znajdują się poniżej! Filmy reklamowe

W jaki sposób powstaje film reklamowy?

Proces powstawania filmów reklamowych składa się z kilku poniższych kroków:

  1. Pierwszym punktem jest wizja klienta – Klient prezentuje swój pomysł oraz przedstawia szczegóły.
  2.  Koncept – Przeanalizujemy koncept i wracamy z  propozycją oraz rozwiązaniami. Wspólnie dostosujemy wcześniej muzykę filmu reklamowego oraz kluczowe elementy.
  3. Kamera, Akcja! – W tym etapie wizja staje się rzeczywistością a scenariusz filmem. W ruch idą kamery, oświetlenie oraz nasze pomysły.
  4. Koloryzacja  – To etap, który wymaga dużo kreatywności dzięki, której szare sceny ożywają i dostają pięknych kolorów.
  5. Dopieszczanie filmu reklamowego  – Nasz pomysł może różnić się od wizji klienta. Po pierwszej obróbce klient dostaje produkt ze znakiem wodnym, by móc wprowadzić zmiany.
  6. Finalizacja  – Ostatni etap po wprowadzeniu zmian. Po realizacji płatności klient dostaje gotowy produkt w wybrany wcześniej sposób.

Jakie są typy filmu reklamowego?

Filmy reklamowe dzielimy na kilka rodzaji:

  • Filmy wizerunkowe

    marki od zawsze walczą o dobry P.R. . Niewątpliwe wszystkim zależy, by byli dobrze postrzegani, w szczególności zależy na tym firmom. Filmy wizerunkowe ocieplają postrzeganie przedsiębiorstwa, co przekłada się na zwiększoną sprzedaż oraz chętnych inwestorów!

Film wizerunkowy
Odtwórz wideo
  • Filmy motoryzacyjne

    Na poniżej umieszczonym filmie, można zobaczyć przykładową reklamę związaną z motoryzacją wykonaną od A do Z przez nas. Ze względu na wysoką dynamikę oraz bardzo dużo informacji, filmy reklamowe związane z motoryzacją, są bardzo chętnie oglądane przez odbiorców! Z pewnością, dużo łatwiej wstępnie zainteresować klienta filmem w przeciwieństwie do zwykłych opisów/zdjęć. 

Reklama samochodu
Odtwórz wideo
  • Filmy z eventów

    są świetnym sposobem na upamiętnienie wydarzenia, w którym przedsiębiorstwo miało udział. Może być to impreza, akcja promocyjna lub np. zbiórka charytatywna. Taka forma filmu reklamowego świetnie ukazuje atmosferę w przedsiębiorstwie a w konsekwencji, ociepla wizerunek firmy.  

Film reklamowy z Eventu
Odtwórz wideo
  • Filmy usługowe

    to prosty sposób, by przekazać potencjalnemu klientowi, jakie oraz w jaki sposób wykonuję swoje usługi. Dlatego filmy są dużo bardziej przekonujące niż kilka linijek tekstu bądź zdjęcie. Można szczegółowo przyjrzeć się wykonywanej pracy, w konsekwencji, podjęcie decyzji staje się dużo prostsze.

Odtwórz wideo
Odtwórz wideo
  • Filmy z materiałami stocowymi

    w przeciwieństwie do zwykłych filmów reklamowych, są dużo tańsze w wykonaniu. Dlatego że, przy takich filmach wykorzystuje się ujęcia z banków filmów i poddaje montażowi. W rzeczywistości zaangażowanie klienta spada niemal do zera. Wystarczy kilka słów kluczowych a także krótki opis jakie jest wyobrażenie klienta. Zdarza się, że jakaś firma proponuje bardzo tanie filmy promocyjne, filmy produktowe, wybierając filmiki stockowe i dodając napisy. W przeciwieństwie do naszych filmów, często są niskiej jakości.  Poniżej przedstawiamy hybrydową reklamę stworzoną przez nas i częściowo z materiałów stockowych.

Odtwórz wideo

Jakimi parametrami powinien się charakteryzować film reklamowy i dlaczego?

Wszystko zależy gdzie filmy reklamowe, zostaną umieszczane oraz od ich specyfikacji. Produkcja, która będzie wstawiona na YouTube, zostanie stworzona przez nas w proporcjach 16:9 oraz o rozdzielczości 4K. Część osób zapyta, ale po co 4K na YouTube? Wszystko przez nie równe traktowanie filmów na platformie. Małe kanały, które nie zarabiają dla platformy, mają obniżaną jakość, szczególnie filmów FullHD. Na Instagramie, LinkedIn’ie oraz FaceBooku jest odwrotnie. Zbyt wysoka rozdzielczość lub bitrate*, może powodować obniżenie jakości. Warto zachować proporcje 4:5 lub coraz chętniej stosowany 9:16. Przy takich produkcjach trzeba zachować bardzo sztywne zasady co do parametrów, by ich jakość nie została skompresowana, a co za tym idzie obniżona.

Od czego zależy cena filmu reklamowego?

Wiele czynniku wpływa na cenę końcową filmu. Ilość dni zdjęciowych, złożoność projektu, przeznaczenie, czas montażu  lub nawet długość eksploatacji  wpływają na kwotę projektu. Serdecznie zapraszamy do kontaktu telefonicznego lub drogą e-mail’ową by zamówić u nas bezpłatną ofertę.  

Każdy typ filmu reklamowego jest wyceniany inaczej. Natomiast mają wspólne mianowniki:

  1. Złożoność projektu
  2. Liczba ujęć 
  3. Długość
  4. Czas eksplotacji
  5. Przeznaczanie produkcji.
Filmy reklamowe